ÇİFT TERAPİSİ

Eşim seviyor ancak neden ifade edemiyor? Repertuar konusunda danışma alması gerekiyor. İlk 6 yaşta modellediğiniz insanların davranışlarında görmediklerinizi yapmanız güçtür. Örneğin özel günleri kutlamak, sevgi sözcükleri 6 yaşta duyulmadıysa yapması çok saçma ya da anlamsız gelir.

Özel günleri eşim neden unutuyor?  Repertuarı (ilk 6 yaş) zayıf ve deneylerle ve ona destek olarak bu yeni davranışların oluşmasına eş olarak katkıda bulunmanız gerekiyor. Başta saçma bulduğu davranışlardan keyif almaya başlayacaktır.

Eşimin repertuarını nasıl zenginleştirebilirim?

Bu çok önemli ve çok sık karşılaşılan bir konu. Özellikle kadınlar erkeklerin repertuar zayıflığından çok şikayetçi ancak repertuar zamanla ve emekle gelişebilir.

Çocuklarım kötü bir evlilik seyrederek büyüdüler” evlilik modellerini değiştirmek mümkün mü?

Çocuğun yaşına göre  yakında parelel modeller olup olmamasına ve etkileşim sorunlarının çocuklara ne kadar yansıtıldığına göre değişir durum.

Sevgilim /nişanlım evlendikten sonra düzelirmi?:

Kötü bir ilişki evlendikten sonra düzelmez, tam tersine kötüleşmesi beklenir. Bu nedenle mutlaka bir danışma alıp sonrasında evlenme kararı almanızı öneririm.

EVLİLİK TERAPİSİ

Doğru eşi seçmek mümkün mü”?

Tabi ki bunun garantisini hiçbir terapist veremez ancak en azından farkındalıkla seçim yapıldığında şansınız artar. Kendi geçmiş analizi ve bakış açıları (perspektif) konusunda farkındalık kazanıp, buna uygun, sınırları net, ortak değerlerin fazla olduğu, anda kalabilen ve stres altında sağlıklı davranabilen biriyle evli kalma ve mutlu kalma ihtimali artar.

Evlilik analizi, evlilik falı, eş seçimi, ilişki terapisi, çift terapisi, evlilik terapisti, çift sorunu, evlilik sorunu, cinsel sorun, evlilik terapisi, çift terapisti, psikoterapi, aile terapisi, doğru eş, iyi evlilik, iyi boşanma, boşanma danışmanı, boşanma terapisi